#who are you?

2014.12.21. 17:37

Hosszú idő. Ennek a blognak a nosztalgiajellegen kívül sok értelme már nincs. A második Section Zero album pár apró simítást leszámítva elkészült, és le van mixelve. A címe The Outsider lett. Próbáltam stílust újítani: az előző album 17 számos konceptflow-jával szemben ez mindössze öt tracket tartalmaz, a terjedelem viszont itt is több, mint 50 perc. Ezt az öt számot öt külön történetnek szántam, öt határozottan különálló egységnek, és szerintem hangzásban sokat fejlődött az Into the Mist óta. Kiadva egyelőre ez sem lesz, januárban megy masterre a tervek szerint, remélhetőleg ezt is véglegesítődik pár nap alatt.

Egy új K-mix is tervben van, majdnem biztos, hogy K15:1-ként fog már megjelenni, jövőre. Stílusilag ismét megközelítem a sötétséget, ezúttal viszont kevésbé mélyre repülünk, csak a dallamos melankóliáig. De ez még csak vázlatos tervként létezik.

Egyébként megint Yule van, eltelt egy újabb év, ilyenkor érzem magam egy kicsit öregnek... Na de. Hogy méltóképpen köszöntsük az ünnepet, ismét egy kis Sopor Aeternus jön, mert nekem a november 100%-os soporfüggéssel telt.

 

És a végére itt van a FF rádiósós guestmixem november elejéről:

A bejegyzés trackback címe:

https://ka666una.blog.hu/api/trackback/id/tr497002153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása