in memoriam atlantis I.

2017.06.07. 16:06

welcome back. viszonylag komolyabb átszervezések várhatóak a bloggal kapcsolatban, valószínűleg lesz egy teljesen új platform, az esetleges új írásoknak, a darkbl0g pedig archívum lesz.
"De legalább az eső néha esik. Vagy csak úgy tűnik, mintha esni akarna, aztán meggondolja magát. Utolsó vagyok. Utolsó az utolsók közt. Mindenki elment erről a helyről előbb vagy utóbb, én meg belaktam. Belaktam egy süllyedő hajót, ami lassan teljesen üres lesz. Ember feletti vagyok, vagy ember alatti? Az öndefiníció önhazugság. Háborúban állok. Magammal.
Időhurok. Évek. Amikor ezt a psziché megunja, akkor kezdődnek a pszichoszomatikus betegségek, sorban, egymás után. Mindegyik rosszabb és tovább tart, mint az előző. Aztán már igazából a szünetek is megszűnnek közöttük. Úgy követik egymást, mint a városok egy megalopoliszban. Vagy a zónák egy összefüggő 3D mapen. Nincs betöltőképernyő, nincs transition zone."

emme nukku tänä yöllä
vain katsomme tähtiä
vain katsomme kuuta...

"Nem mondtam el senkinek. Neki sem mondtam igazából soha semmit. Arról szólt az a pár hónap, hogy kussoltunk, és néztük egymást. Ez azért így elég üres. Szóval nem tudja ő sem. Ami viszont érdekes, hogy összességében talán olcsón megúszom, mert amit tud, azt csak ő tudja. Vagy még olyanok, akiktől nem jut vissza hozzám. Vagy csak szopatnak. Tudja a fasz, nem is érdekel, amíg nem szembesítenek az ellentmondásokkal. Amíg a látszat fenntartható, addig van esély, hogy az egészet megúszom."

Ymmärtäminen. Sanotaan, että se on kaikkein tärkein asia. Sun täytyy ymmärtää. Mutta ei kukaan kertoo minkä. Maailmalla on vauhti, johon jokaisen täytyy sopeutua. Jos et voi, niin sun pitäisi kuolla, vai päästä pois. Ikuisesti.

"Nem mondtam el senkinek. Ugyan ki értette volna meg? Meg nincs is igazából jelentősége. A jelenlegi korszak viszont egyértelműen meghatározható. Egy definitív év. Egy évnyi 'mi a faszt keresek én még itt?'-érzés. Ennek viszont van eleje. Létezik az a pont az időben, amiből minden eredeztethető.
De az eső néha legalább esik. Az alatt legalább csend van. Jó lenne teljesen felébredni. Hat kibaszott hónap. Ha ez az egész valahol máshol történne, akkor kívülről sokkal szívesebben csodálnám ezt a lenyűgöző szimmetriát. Belülről viszont még észrevenni is kurva nehéz.
Szóval még itt vagyok. Egy ideig."

Syksyllä menen, sumu kävelee jälkeeni
Pyörittävät polkut höyryisillä pelloilla
Jumala hengittää uurteiden välillä
Mutta vain lämpösi hehkuu minussa...

ez azt jelenti, hogy meg kellene alkotnom egy teljesen új blogimidzset. viszont ez az egész még feltételes mód. az ilyen sorok közti üzenetekből sem csinálok rendszert btw...

A bejegyzés trackback címe:

https://ka666una.blog.hu/api/trackback/id/tr7912574875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása