Resurrection! Végre :D

2010.12.17. 14:09

Kész a Resurrection albumom! Klikk ide!

Hát igen, rengeteget kínlódtam vele, és végül kész lett. Mostantól írhattok, (és légyszíves írjatok) ha esetleg valakit érdekelne a lemez. A honlapot is frissítettem, úgyhogy minden jóvan. :D Nagy erőkkel wowozok a Rebornon, 3 nap alatt léptem 11 szintet. 40-ről lettem 51. Fekinek elküldtem az installert és a patcheket, úgyhogy ő is jön. Rendszeresen visszaeső kockák vagyunk! :D Hétfőn megrendezésre kerül a Gyakorlóban az I. Rrrr Számológép 1+1 Világbajnokság GyakorlÓpen. Ez arról szól, hogy a versenyző a számológépén megnyomja az 1, +, 1 gombokat, majd folyamatosan nyomkodja az egyenlő gombot, így a szám folyton növexik. Az nyer, aki 10 perc alatt messzebre eljut. (Ne mondjátok, hogy nem vagyok normális, tudom :D).

A bejegyzés trackback címe:

https://ka666una.blog.hu/api/trackback/id/tr852521941

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása