Simplex

2013.07.23. 22:29

A Resonances végleg kész (most már tényleg, egy júliusi számmal kiegészülve), és már egy másik experimental:dnb-kislemez is elkészült júliusban (a soundcloudon is fent van már az A-oldal). Ezen kívül csináltam egy kábé végleges mastert az Underground Dreams EP-re, úgyhogy akár az is kiadható lenne. A Cavern EP pedig alakul, nemrég beszéltem Addamz-zel, a remixek készülődnek, dátum egyelőre nincs, valamikor ősszel várható a cucc. Viszont sikerült lezsírozni, hogy ne csak egy számom legyen rajta, én reménykedek a háromban, de a kettő biztosabb.Őszíntén szólva sok kedvem nincs új honlapba kezdeni, pedig több, mint időszerű lenne, igazából ez az egyetlen akadálya annak, hogy a Resonances kiadásra kerüljön. Van egy új tárhelylehetőség, a freeweb. Előnye, hogy (az eddigi tesztek alapján legalábbis) nem buggol, mindent tökéletesen megjelenít, és minden valószínűség szerint támogatja a Wordpress motort is (ezt még nem igazán teszteltem, majd). Hátránya, ami tényleg komoly hátrány, hogy az ingyenes verzió 20 MB (!) tárhelyet biztosít. Ez körülbelül a WP szükséges elemeinek lenne elegendő, meg néhány képnek, oszt ennyi. Ez azt jelenti, hogy a nagyobb cuccokat továbbra is a régi uw-s raktárakban kell majd tárolni. Úgyhogy ez még mindig nem biztos teljesen, mert most már én nem akarok kínlódni a html-ezéssel, egy normálisan kinéző wordpresses webszájt kell. Kinőttem a régit, már majdnem két és fél éves. Ez van.

Ezt már novemberben egyszer megosztottam, azóta harmadjára töltöttem fel, ez az a bizonyos végleges möster.

és egy kis monotonos deep dub Federsentől:

A bejegyzés trackback címe:

https://ka666una.blog.hu/api/trackback/id/tr815422075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása