#kék dalok

2015.07.20. 17:41

cover_front_1.jpgMinden megállt itt június elejétől, mert én meg pörögtem a földi dolgok között. Ezért tartott ennyi ideig, hogy végre felkerüljön a K15:1 Blue Songs, ami mostantól online, és elérhető. A fura az egészben az, hogy magával a mixszel a lassú és nyugis téli esték hangulatát akartam megragadni, egy kis melankólikusan dallamos darklikvid válogatás formájában, ami azért érezhetően szokatlan most, a nyár legmelegebb napjain. De legalább felidézi a hangulatot. A borító itt látható, és sokkal jobban nézne ki, ha az a bizonyos kép lenne a háttere, amelyet korábban említettem párszor. Ez egy pótmegoldás, mert annak valószínűleg örökre annyi.

Egyébként a Kaunaweb újra átalakul, mivel a kihasználtsága nagyjából 0%-os, és a tervek szerint egy egyoldalas, interaktív kontaktlistára fogom cserélni, amin minden letölthető egy listáról és kész.

Nekifogtam egy új Section Zero-albumnak is, egy saját zene már kész, plusz egy cover és egy intró, úgyhogy haladgat ez is. Igazából erre az idegi stabilitás miatt van szükségem. Meg régebben elküldtem Addamznek a The Outsidert, de szerintem még mindig nem hallgatta meg. Megfogalmazódott ugyanis bennem az igény, hogy nyilvánosságra kerüljön, de ezt professzionálisabb módon akarom csinálni, mint a régi Kaunák esetében. Úgyhogy csak idő kérdése, és mindenki meghallgathatja majd. (És persze erre a sorsra szánom a most készülő új anyagot is.)

Tehát a K15:1 Blue Songs mix, ami már közvetlenül a Soundcloudról tölthető le:

Itt van még egy zene, ami hangulatban ugyanott van, de a tempója 140. Ő a vlagyivosztoki csodagyerek, Eastcolors, a Dave Gahan-hangú MC Fava kiséretében:

Végezetül pedig az újabb RCKO.FM-es/FurFriction Radio-s vendégmixem. Aki fülel, ebben is felfedezhet néhány új Kauna-zenét:

A bejegyzés trackback címe:

https://ka666una.blog.hu/api/trackback/id/tr337526380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása