Első bejegyzés

2010.10.03. 18:10

Hát...izé...xD Mivel is kezdjem? Megmagyarázom a blog címét. Kauna. Ezt a szót évekkel (3? 4? nemtom) ezelőtt hallottam, egy szám címe volt (dnb, mert akkor a No.1 kedvencem az volt). Megtetszett. Később tudtam meg, hogy finnül ellenszenvet jelent. Aztán utána nem sokkal elkezdtem wowozni, és ezt az accountnevet adtam magamnak. A névminta (ka666u96n2a23) bevallom nem az én 5letem volt. Azt ötlet Dóritól ered. (http://d666o95r11k10a.blog.hu/) Ezúton utólagos engedelmét kérem ezzel kapcsolatban. :D Még egy név. Pur1tan1a. Ez a nevem pillanatnyilag msnen. Ez szintén számcím. Egyszerűséget jelent. (Dimmu Borgir, black metal) Itt a bizonyíték, hogy változik az ízlésem. Mondjuk még mindig szeretem a dnb-t. Holnap ökonap :S. Képmutatás...megjátsza magát a suli...mehetünk temetőt pucolni...xD. Na mindegy. Nemrégiben megszerettem egy új internetes rádiót. Atmospheric ambient zenét játszik. Magyarul meditációs zenét. Nagyon kellemes, jól esik. Főleg ha ideges vagyok.

Itt a linkje winamphoz: http://streamer-ntc-aa04.somafm.com:80/stream/1032/listen.pls

Számok:

Aquasky - Kauna

Dimmu Borgir - Puritania

A bejegyzés trackback címe:

https://ka666una.blog.hu/api/trackback/id/tr202341993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása