Okt. 5.

2010.10.05. 16:02

Ma szerencsére kevés leckém volt. Úgy néz ki, hogy lesz basszusgitárosunk. Endre, aki korábban azt mondta, hogy dobolni fog. Meglátjuk, hogy kezdhetünk-e valamit dobos nélkül, és hogy Endre mennyire van benne abban a műfajban, amit mi játszanánk (feltéve, hogy Bálint "beleegyezik"). Ma elmaradt a kémia, így csak 6 óránk volt. Csütörtökön a második angolra mindenki vihet zenét, azzal a feltétellel, hogy a szövege angol nyelvű legyen. Amit én vinni fogok (feltéve, hogy elviszem :D), attól beszarnak. Találtam egy elég egyszerű Burzum tabot: Jesus' Tod. Van benne egy csomó felesleges bonyolítás, de én megpróbáltam a legegyszerűbben eljátszani. Ez hivatalosan nem zenei blog, de már nekem is kezd egyre inkább annak tűnni. Ez persze nem baj, csak jó :D.

Számok:

Bathory - Ring of Gold

 

Az első számú kedvencem a Bathorytól. IMÁDOOMM!!! :D

 

Bathory - Foreverdark Woods

A második :P. Ez is egy remekmű. Kemény az elején a lódobogás, meg a doromb.

Nevergreen - A holtak nemzete

 

Ez kicsit más. Nevergreen. Ők egyértelműen a magyar doom metal királyai.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ka666una.blog.hu/api/trackback/id/tr182347061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása