Hétfő

2010.10.11. 20:06

Holnap irodalomból írunk. Tz. A GTA IV-ben van egy olyan küldi, amit nem tok megcsinálni. A Mester és a Molotov. Idegesítő. Végre kijavítottam a Kaunaweb kezdőlapbugját. Feltöltöttem néhány számot, de nem lehet őket megnyitni. Ha ezt tudom, akkor egyből az ATW-re regisztrálok. Az Ultraweb nagyon bugos. Tesóm sokat szenved a WoWszerójával. Majdcsak meg lesz egyszer, hogy csinálhassak hozzá valódi webszájtot meg linket. Apropó WoW: december 7-én végre itt a végleges Cataclysm! Már nagyon vártam. Ha meg tudom szerezni, biztos, hogy újból felrakom a WoWot. Merthogy letöröltem. Túl sok helyet foglalt. :D

Mai számok:

Slipknot - Sic!

Állati vad, majdnem hardcore-os Slipknot szám. Sztem jó

 

Syncopix - Dynamo

A DNB-Radio-ban hallottam, és megtetszett 

A bejegyzés trackback címe:

https://ka666una.blog.hu/api/trackback/id/tr252363725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása