Szerda

2010.10.13. 14:50

Ma "rendhagyó" föci óránk volt. Az elején prezentációkat néztünk felelés helyett. Ez önmagában nem szokatlan, csak akkor, ha utána a föcitanárnő hagyja, hogy zenét is hallgassunk. Ma ez volt. Miután levetítettem mindkét prezentációt (én voltam a "kezelő"), mondta, hogy hallgathatunk valami zenét. Persze én egyből Mayhemet vagy Dimmu Borgirt nyomattam volna, úgyhogy ebből rögtön vita lett. Negyed órás kínlódás után végül elindítottam a Neo FM online adását. Utána ez szólt fél óráig, úgyhogy ez minden volt, csak rendes föcióra nem. Találtam egy interjút Csihar Attilával, ahol végre valahára elmagyarázza, hogy gyakorlatban mi az a sátánizmus, hogy a laikusok is megértsék :D. (Egyébként már régóta kellett volna egy magyar, aki ezt ilyen jól el tudja mondani :P) Ezenkívül elmondja a véleményét a kereszténységról, meg egy csomó minden másról is. Érdemes megnézni, hogy reális képet alkothass a black metalosokról.

Számok

 

Ma se vagyok olyan zenés kedvemben, viszont két számot azért berakok. (Az egyik nem zene :D)

Dimmu Borgir - Gateways 

A legelső kiadott kislemez klipje az Abrahadabráról. Egész jó, bár a csaj hangja nem jobb Vortex hangjánál.

Merzbow - Minus Zero

Tudom, igen, hülye vagyok, de nem tehetek róla, hogy belólem a kakofónia nem olyan érzéseket vált ki, mint a többi emberből...

A bejegyzés trackback címe:

https://ka666una.blog.hu/api/trackback/id/tr222368696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása