Face your Fears EP

2012.03.18. 07:44

Előkészületben van a legelső EP-m a Kauna név alatt. Ezzel egyértelműen eltávolodok egy kicsit az ambient-től, és elindulok a dancefloor dnb irányába. Igazából akkor kaptam kedvet hozzá, amikor megcsináltam a Beginning of the Endet. Úgy tervezem, hogy ahhoz ráraknék egy remixet is. Már szóltam DJ WakonĐ-nak, hogy túrja át egy kicsit. :D Ha megteszi, akkor ez lesz az első remix Kauna számhoz, amit nem én csináltam. Ha nem, akkor csinálok én. Egyébként ha már a koprodukciónál tartunk, megkértem Mira von D-t, hogy fotózzon albumborítót. Remélem megteszi, mert akkor nem kell attól félnem, hogy béna lesz. Mindegy, ezen kívül még tervezek legalább 3 (inkább négy) új számot, amiből egy már kész van. Valószínű egyébként, hogy az EP-n a dubstep is előkerül majd. Körülbelül nyáron (mondjuk július-augusztus magasságában) várható, és a végleges időtartam nagyjából 20 perc lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://ka666una.blog.hu/api/trackback/id/tr214323148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása