60659:91040

2012.04.19. 09:13

Mostanában kevesebbet írok, nem is nagyon történik sok minden. Javában zajlik a Face Your Fears-projekt, elég jól alakulnak a számok. Nem gondoltam volna, hogy egyszer még fogok house zenét csinálni, most viszont megtettem. Elkészült ugyanis a Flash, ez viszont már annak az Endrének a közreműködésével, aki korábban WakonĐ volt, de már DruMan, és eredetileg vele akartam Subdimension-özni (vagyis hardkór dubstepet csinálni Subdimension név alatt). Úgy néz ki, hogy besegít majd a FYF-ben, és lehet, hogy mégis lesz SD is, majd meglátjuk. Akkor viszont nem dubstep, hanem darkstep dnb. Nekem végülis mindegy :D. Lényeg, hogy valszeg tudjuk tartani a július környéki kiadási dátumot, Beginning of the End remix viszont nem lesz. Vagyis abban a formában nem. Lehet, hogy én csinálok.

A KanarikGreen be volt ígérve, még késik, mert kifogytam a tárhelyből :D

A bejegyzés trackback címe:

https://ka666una.blog.hu/api/trackback/id/tr34460456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása