iMPRESSiVE

2012.06.25. 22:26

Két bejegyzés egy nap. Ilyen se volt még. A másodikat azért írtam, mert szükség volt az elsőre is, és a kettő tartalma nem passzolt össze. iMPRESSiVE. Ez a bandánk neve. Végül is elmentem Dózsára múlt csütörtökön, és egészen más várt, mint amire számítottam. Két srác várt a buszmegállóban, és közölték, hogy ezt komolyan gondolják, tök jók a chillout zenéim, és játszhatnék velük egy bandában, mint DJ. Efféle pozitív kritikát régen kaptam, főleg zenészektől, úgyhogy jól esett. Később kiderült, hogy körülbelül ugyanarra gondoltunk zeneileg, és akár megvalósíthatóak is lennének az ötleteik. Mutattak néhány általuk írt számot, elkezdtünk írni is egy újat, én is dobtam bele néhány ötletet. Főleg Pendulumot játszanánk, a Korn-féle dubstep metal ("kornstep") a dobosnak nem feküdt annyira, úgyhogy egyelőre maradunk a dnb-nél. A probléma az, hogy nincs hangosító cuccom, azt majd valahonnan szerezni kéne, de egyelőre még ráér, mert a közeljövőben nemigen koncertezünk. Egyelőre a Pendulum Blood Sugar-jában maradtunk, meglátjuk mi lesz belőle. Jó végre egy olyan bandában lenni, amit nem egyedül próbálok életben tartani...

[ezt a logódizájnt én csináltam, egyszerű photoshop textblend, nemigen lesz hivatalos, de jól esett megcsinálni :D]

logoimp.png

A bejegyzés trackback címe:

https://ka666una.blog.hu/api/trackback/id/tr124611211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása