Elküldtem a Sunshine State-t a Criticalnak, bár igazából csak azért, hogy ne mondhassam, hogy nem tettem meg. Másra úgyse jó, mert nemigen válaszolnak. Tegnap pedig felvettem néhány elfekvő régi metálszámom vokálsávjait. Brutálisak lettek. Ezen kívül megírtam a dob és basszus trackeket is, úgyhogy már csak a gitársávok hiányoznak. Azok viszont fognak is még egy darabig, mert most valahogy nem megy a gitárfelvétel. Mindig van valami baj, sosem szól rendesen.

Bizottság. Magyarország első experimentalzajpunknoisekatasztrófarock-zenekara. Erre a Milarepaverzióra úgy rákattantam, hogy nagyon. Az abszurditás felső alsó határa.

A bejegyzés trackback címe:

https://ka666una.blog.hu/api/trackback/id/tr744911390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása