Thuleanity

2013.04.30. 20:26

Mostanában egyre jobban ráfüggtem Varg Vikernes blogjára, a ThuleanPerspective.com-ra. Érdekes dolgokat olvastam rajta. Furcsa ember ez a Varg. Iszonyatosan intelligens, (az egyik legintelligensebb ember, akiről valaha hallottam), de elég radikális nézeteket vall. Nagyon bírom, mert ő is egyetért azzal, hogy gondolkodj, mielőtt elhiszel valamit. Nyilván nem értek minden szavával egyet, de érdekesek a gondolatai. És sokkal igényesebb olvasmány mint a politikai moslék az újságokban.

Na de akkor pár szót a zenéimről is. Elkészült egy új Section Zero szám, hasonló a többihez, emberekről szól, elég bizarr az alap és a hangom. De azért jó. Majd lehet, hogy meg is osztom.

Találtam három zenét, amit meg akarok mutatni. Az első egy új Burzum-szám, szerencsére Varg kimerészkedett a YouTube-ra, van hivatalos csatornája, ezen osztott meg pár kiadatlan új dalt, egy kivételével mind ambient. Kijelentette, hogy végzett a metállal, jön egy új lemeze most májusban, full ambient zenével. Várjuk. Szerintem jó lesz, mert ebben a műfajban is otthon van.
A második Steve Roach egyik legzseniálisabb tribal száma, az Earthman. Mintha életre keltené benned azt a bizonyos earthmant...
A harmadik pedig egy teljes alvás soundtrackje, a leghosszabb deep drone/ambient szám a földön, Robert Rich: Somnium. A szám teljes hossza hét óra. Állítólag befolyásolja a hipnagógikus REM előtti álmokat. Mindenesetre tényleg a legdípebb, amit eddig hallottam.

A bejegyzés trackback címe:

https://ka666una.blog.hu/api/trackback/id/tr665258511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása