Resonances +

2013.10.28. 08:04

lap.png

Mától hivatalosan is elérhető a Resonances, és persze az új honlap is. Igazából a tartalmáról már nem nagyon van mit mondanom, mert kb mindent elmondtam az előző bejegyzésben. Azt viszont nem, hogy nem csak a honlap újult meg. Kicsit ráncba szedtem a korábbi albumokat is, újra lettek keverve, és masterolva. Persze még mindig érződik rajtuk az idő és nyersek, de az alapvető, komolyabb hibák többé-kevésbé eltűntek. Mindenesetre mindenképp érdemes letölteni őket, mert rengeteg új részlet vált így hallhatóvá.

Pár változás történt a megosztókon is: a YouTube-ról leszedtem mindent, mert a 2013-as remaster verziókat akarom majd felrakni. Ezt is leginkább úgy tervezem, hogy egy videóba egy teljes albumot. Így egyszerűbb és gyorsabb. A Soundcloudra pedig nem raktam fel új zenét önmagában, helyette beleraktam az album számai közül jó párat egy promo mixbe, aminek az érdekessége, hogy egy-két kiadatlan dubplate is hallható benne.

A YouTube-ra pedig egyelőre nem rakok fel semmit, de amint megcsináltam a videókat, fent lesznek.

új honlap

album letöltése

promó mix:

A bejegyzés trackback címe:

https://ka666una.blog.hu/api/trackback/id/tr315602452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása