#no strings attached

2014.01.24. 15:34

Az utolsó simításoknál tart a Section Zero Into the Mist-projekt. Az album egy számot leszámítva kész, ha azt is befejezem, akkor indulhat a master. Jól sikerült, elégedett vagyok vele, de kiadva nem lesz. Talán majd egyszer, egyébként sem kiadásra szántam, csak saját használatra. Közben Addamz masterol, az utolsó simításokat végzi a Cavern EP-n, most már hivatalosan is február végefelé várható. A borítót szintén ő készíti, úgyhogy nagyon kiváncsi vagyok, hogy milyen lesz. Lényeg a lényeg, nem kapkodtuk el. Nyolc hónapja kínlódunk vele közösen, azóta többször is teljesen átalakult. A közös szám sorsa még bizonytalan, lehet, hogy ő is helyet kap az EP-n. A remix pedig, amit a Mirage-hoz csináltam, áprilisban jelenik meg a kiadó ötödik évfordulója alkalmából készült válogatáslemezen.

Ezen a héten küldtem egy négyszámos demópakkot a Break-Fast Audio-nak. Még nem válaszoltak, de azért reménykedek, mert úgy néz ki, hogy a Section 8-es szerződést buktam. Most már úgy néz ki, hogy működik a regisztrációs oldaluk, de nem igazán kommunikálnak velem, és sok minden nem egyértelmű. Mondjuk részben az én hibám is, mert nincs PayPal-om (valószínűleg nem is lehetne, mert kiskorú vagyok), és így eleve szerződést kötni sem egyszerű.

A Deeper.Down mix készen van, nem valószínű, hogy ez a végleges verzió, még lehet, hogy változtatok rajta, kijönni viszont biztos, hogy nem fog a Cavern EP előtt.

Ismét egy újabb adag TahóVilág. Már a hatodik évadot nyomják le az emberek torkán, akik készséggel nyelik a szart, mint mindig. Kicsit megint körülnéztem a neten a szereplők "életrajzát" illetően. Hát na. Nem kellett sokáig kutatnom, hogy megtaláljam az összes kapásból eszembe jutó tulajdonságot, amit gyűlölök a modern divatemberekben. Tisztában vagyok vele, hogy ez nagyrészt színészet, de akkor is túlzás. A megoldás az, amit Varg is mindig hangoztat: távolodjunk el. "Még ha a világ végére is kell bújni a propagandától, mindenképp muszáj." Egyébként szerencsére a három hónapos hallgatás után újra életre kelt a blogja, úgyhogy valószínűleg újra ráfüggök, tekintve, hogy most már vlogokat is készít.

Végezetül itt van az egyik kedvenc idézetem a Section Zero-lemezről, amely talán sosem jelenik meg:

"Shall I crawl or fight? Or climb a height
And find my shelter on the mountainside?"

A zene most egy kis deep szintipop a Depeche Mode-tól, ami kicsit szintén inspirálta a SZ-t, bár leginkább hangulatilag.


És egy kis ízelítő a Deeper.Down válogatáslemzről: két szám, ami egész biztosan szerepelni fog.

A bejegyzés trackback címe:

https://ka666una.blog.hu/api/trackback/id/tr175778998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása