#reQuiem for the mächiNes

2015.01.31. 21:40

A dolgok nem változtak, csak a lakóhelyem. Remélem beválik majd a koli. Egyébként túléltem az első egyetemi évadot, viszonylag jól, a semmibenézős szünet a végefelé közeledik, lassan növekszik a stresszarány is.

Annyi mindent terveztem erre az üres időre, de nem haladtam sokra semmiben. (Ez nagyrészt a Warcraft III-nak, és a Dishonorednek köszönhető.) Terveztem azt a bizonyos mixet is, aminek csak a címét sikerült kitalálnom, azt leszámítva minden vázlatos. A címe egyébként K15:1 Blue Songs lesz, és megpróbálok egy bizonyos hangulatot megragadni (hasonló a Deeper.Downhoz, de konkrétabb). Lágy, nyugis, sötét, de dallamos. Kábé tizenöt zene van összegyűjtve, de még nincs sorrend, még selejtezni kell, stb.

A új Section-album mastering-szertartását még nem kezdtem el, a mixdownokkal kínlódtam még, azokat csiszolgattam, körülbelül készre. A 32-es, több, mint 2Mbps-os bitarányú WAV fájlokkal az 50 perces album mix pontosan 1GB-ot foglal, ez az FL Studio maximalista hozzáállásának köszönhető. Ha ezt visszatöltve valós időben fel fogom tudni dolgozni, az maga lesz a csoda...

Egyébként ismét aktívkodtam az IPC-nél, (mivelhogy egy hónapja hivatalosan is "külsős szerkesztőségi tag" vagyok), és megjelent a negyedik cikkem is. (Kritika Skittles új EP-jéről.)
De ezt az egészet tavasszal kezdtem, írtam akkor két cikket, most télen pedig még kettőt.

Valójában, mivel eddig nagyjából ugyanazt írtam le, mint az előző posztban, következzen jelen bejegyzés lényege, amiről a címet is kapta: a hónap legnagyobb katarzisélménye volt számomra, hogy felfedeztem Alex Smoke techno-producer Wraetlic elnevezésű sideprojectjét, annak is első, cím nélküli albumát. Amikor a Rats című számot meghallottam, sok minden eszembe jutott, de csak a hangulat egy része önthető szavakba. Ebből következik a cím: Requiem for the Machines. Meg fogod érteni, ha meghallgatod.

A bejegyzés trackback címe:

https://ka666una.blog.hu/api/trackback/id/tr847128135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása