From a Darker Sky

2011.11.08. 19:42

Megértem ezt is.:D Végre megvan a címe a "várva-várt" új Kauna-lemeznek. From a Darker Sky. A nevéből is sejteni lehet, hogy egy igen sötét cuccról van szó. Albumborító továbbra sincs, de bizakodom, talán azt még lehet keríteni a tervezett január 20-i kiadásig. Ezen kívül rátaláltam néhány májusi field recordingomra, és elhatároztam, hogy kiadom. Ezeket Jászberény határában, a Zúgó környékén készítettem, nem túl hosszú anyag, mindössze 19 perc a négy szám együtt, de mivel már nem nagyon veszek fel ilyeneket, ezért kiadtam minialbumként. Légyszi csekkoljátok! 

A bejegyzés trackback címe:

https://ka666una.blog.hu/api/trackback/id/tr883364224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása