TRaNSMoRPH

2012.06.15. 15:03

Pfff, megint milyen régen nem írtam... A FYF-projekt olyannyira átalakult, hogy nagyon. Egy fél évvel ezelőtt magamra se ismertem volna. A jelenlegi, és valószínűleg végleges felállás szerint csak mutatóba lesz egy dnb és egy dubstep-szerű szám, az EP-t a house fogja uralni. Kész van az összes, plusz van még egy szám (ennek a címe már most publikus: Lost Ones), ami úgy néz ki, hogy nem kerül rá a lemezre. Többek között azért nem, mert hangulatában eléggé elüt a többitől. Olyan deep-dark, mint a From a Darker Sky volt. Jó, mondjuk a másik dubstep szám se szokványos, de az szerintem még elmegy. A kiadás csúszik, most már biztos a július, mert a borítóval gondba vagyok (mert nincs). Jövő hét kemény lesz, szerda infó szóbeli, csütörtökön megyek Dózsára. Ez volt az utolsó nap a suliban, láttam két észbontó metálkoncertet, és szombaton még kettő hasonlóra van kilátás. :D

A fészbuk-függőség egy zseniális megzenésítése: KNIFE PARTYYYYYYY!!!:D

/you blocked me on facebook and you are going to die

A bejegyzés trackback címe:

https://ka666una.blog.hu/api/trackback/id/tr914590487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása