K12:2 Darquid

2012.07.07. 22:40

Érkezik a következő mixem, egyelőre csak letölthető formában, YouTube-ra még nem megy. A címe K12:2 Darquid. Iszonyat kreatív voltam, és ezt a Darquid szót a dark és liquid szavak összevonásából alkottam. Műfaját tekintve ez egyértelműen csak liquid és deep drum & bass. Kicsit néhol sötét és melankolikus, néhol vidámabb, de nem ütős, nincsenek benne brutális bassdrive sávok, vagy darkstepes részek. Ez van. És egyúttal ez az első mixem, amiben szerepelnek Kauna számok, pontosan három. Ezen kívül még olyan előadók, mint Aquasky, Calyx, Teebee, Omni Trio, Syncopix, Netsky, Dub Phizix, stb... Érdemes azért is belehallgatni, mert az intró egészen exkluzívra sikeredett, mert két nem annyira összepasszoló számot kavartam össze, és meglepően jól szólnak együtt. (Elmenne bootleg remixnek is, ha legalább az egyik Kauna lenne. :D) Ezzel el is árultam, hogy az intro (és az outro) nem dnb. Na, szóval az a lényeg, hogy jó lett. (Azért se lövöm le a poént.:D) Ezután az erősen marketingszagú poszt után pedig nincs is más hátra, mint hogy hallgassatok bele. --> letöltés

(Megjegyzés: igen, levettem a K11 Summer Mixet, mert egyrészt dzsetva volt, másrészt két szám abban is szerepelt már a Darquidból. [harmadrészt meg ugye foglalta a helyet a szerveremen])

Egy kis atmo/deep dnb Omni Trio-tól, sajnos ez nem került a mixbe, pedig hangulatilag passzol. Különben az egyik legelső dnb szám amit életemben hallottam.

A bejegyzés trackback címe:

https://ka666una.blog.hu/api/trackback/id/tr394635239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása