A blog döglődése most a korábbiaknál is sokkal hosszabb ideje húzódik. Kis híján a június poszt nélkül maradt. Hogy mi történt eddig? Addamz újabban vélhetőleg rókabarát lett, ezért indított egy rókatémás, havonta jelentkező mixsorozatot, ez a FurFriction. A májusi, első kiadást ő készítette, deep/minimal/ambient/drum & bass zenékkel, engem pedig felkért, hogy csináljam meg a júniusit. Ez lett a FurFriction 02 - Chasing Mouse:

Rájöttem, hogy akkor a legnehezebb zenét válogatni, ha nincs megszabva, hogy milyet kell. Így ez a kábé egy óra egy erőteljes átrepülés a földalatti drum & bass spektrumán, egy-két eddig még sehol sem szerepeltetett Kauna-dub közreműködésével. Különben kiszedtem Addamzből, hogy igenis vannak tervei a FurFriction esetleges bulisorozattá alakításáról. Én reménykedek.

Új zene mostanában nem nagyon készül. Nincs időm, és nincs elég ötlet. Belekezdtem egy új Section Zero-albumba is, de az is elakadt...

szerencsére az irodában, ha bekapcsolják a rádiót, csak a Petőfi megy, ennek köszönhetem, hogy megismertem ezt a számot, és nem bírom megunni

A bejegyzés trackback címe:

https://ka666una.blog.hu/api/trackback/id/tr516460779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása